Dla głodnych wakacji - Profi startuje z letnią kampanią outdoorową Artykuły firmy Kontakt do firmy

18.06.2020

Od 10 czerwca w kluczowych polskich lokalizacjach wakacyjnych pojawiają się wielkopowierzchniowe billboardy promujące kluczowe produkty Profi – pasztety i zupy. Kampania outdoorowa pod hasłem „Dla głodnych wakacji” obejmie swym zasięgiem szereg miejscowości nadmorskich, górskich oraz Mazury.

Wpisując się w tegoroczny trend spędzania wakacji w kraju, firma Profi rozpoczyna promocję swych produktów w kluczowych polskich lokalizacjach wypoczynkowych. Billboardy z hasłem „Dla głodnych wakacji” widoczne będą między innymi nad morzem, na Mazurach i w górach.

- Pasztety i zupy Profi są nie tylko doskonałym sposobem na zapewnienie sobie sycących posiłków na wyjazdach wakacyjnych. Ich szczelne i lekkie opakowania są także sterylne oraz gwarantują długi termin przydatności do spożycia. Zachowując społeczny dystans w czasie tegorocznych wakacji będziemy z pewnością również minimalizować czas spędzony w restauracjach i innych zatłoczonych miejscach. Produkty Profi zapewniają sycące posiłki dla całej rodziny: zaspokajają głód i są doskonałą alternatywą na wakacyjne menu - śniadanie, obiad lub kolację – którego dodatkową zaletą jest także bardzo przystępna cena. Stąd pomysł na kampanię pod hasłem „Dla głodnych wakacji”, wspierającą promocję naszych pasztetów i zup w miejscowościach będących częstym celem wakacyjnych wyjazdów – mówi Anna Jackowicz, Dyrektor Marketingu w firmie Profi.

źródło i fot.: Sfera Group