Artykuły

06.02.2023
Dbaj o siebie naturalnie - Herbatki Herbapolu dla wsparcia organizmu
Czy w dzisiejszych czasach dbanie o siebie jest proste? Z jednej strony - mamy dużo większą świadomość, co możemy i co powinniśmy robić, by zachować dobre samopoczucie i kondycję. Z drugiej strony – współczesny tryb życia może skutecznie utrudniać nam realizację tych zamierzeń. Stres i nadmiar obowiązków wywierają negatywny wpływ na efektywny relaks i odbijają się na jakości snu, niezdrowe przekąski i jedzenie „w biegu” przyczyniają się do nieprawidłowej pracy ukł...
02.02.2023
Słoneczna radość w kuchni: ananas marki Dole
Pochmurna aura za oknem sprzyja kreatywności... w kuchni! Zimowy czas jest doskonały na puszczenie wodzy fantazji i testowanie ciekawych przepisów. Niezależnie od tego, czy kulinarny spektakl będzie w słodkiej, czy w słonej odsłonie, w roli głównej doskonale sprawdzi się ananas marki Dole. To egzotyczny rarytas, zawierający wyłącznie naturalny cukier pochodzący z owoców. Cząstka słońca na talerzu Filipińska odmiana ananasa Cayenne marki Dole jest intensywna w smaku i ma wy...
31.01.2023
Linia Almette serek wiejski – 3 serki na medal - Najlepszy produkt – Wybór Konsumentów
Przedmiotem 12. edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Najlepszy produkt – Wybór Konsumentów” było 250 nowości spożywczych, kosmetycznych i chemicznych, zaklasyfikowanych do 45 różnych kategorii. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez Instytut GfK Polonia. Wśród najbardziej udanych premier rynkowych nie zabrakło nowości od marki Almette – nagrodę w kategorii „Produkty śniadaniowe” zdobyła linia trzech...
31.01.2023
Piątnica Roślinna nominowana w plebiscycie RoślinnieJemy
Marka Piątnica Roślinna została nominowana w plebiscycie RoślinnieJemy w kategorii Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022 r. Celem plebiscytu jest wyłonienie najciekawszych roślinnych nowości ubiegłego roku. Głosowanie trwa do 31 stycznia br. na stronie www. roslinniejemy.org/roslinny-produkt-roku-2022. Gorąco zachęcamy do oddania głosu na Piątnicę Roślinną Marka Piątnica Roślinna zadebiutowała na rynku na początku 2022 r. Wprowadzenie napojów roślinnych na rynek to odpowiedź Piątnicy...
26.01.2023
Herbapol-Lublin S.A. rozpoczyna współpracę z Polskim Holdingiem Hotelowym
Herbapol-Lublin S.A. umacnia swoją pozycję w kanale HoReCa. W ramach przeprowadzonego postępowania zakupowego, firma złożyła najkorzystniejszą ofertę na dostawę herbaty do obiektów Polskiego Holdingu Hotelowego, który jest drugą największą w kraju grupą hotelową. Pierwsze dostawy produktów Herbapolu trafią do obiektów z Grupy PHH już w lutym, a zgodnie z zawartym kontraktem współpraca będzie trwać przez najbliższe 36 miesięcy.  Herbapol-Lublin S.A. rozwij...
26.01.2023
Drugie życie odpadów: działania Nestlé Polska na rzecz recyklingu
Wszystkie fabryki Nestlé w Polsce są zero-waste: 100 proc. ich odpadów trafia do odzysku. Równocześnie marki firmy oferują szereg produktów w opakowaniach nadających się do ponownego przetworzenia, a także prowadzą i angażują się w inicjatywy na rzecz rozwoju recyklingu. Odpady z siedmiu zakładów Nestlé – w Kaliszu, Kargowej, Nałęczowie, Nowej Wsi Wrocławskiej, Rzeszowie, Lubiczu i Toruniu – w całości trafiają do przetworzenia. Podlegają rec...
26.01.2023
Intensywna kampania serków wiejskich Almette z Cleo pod hasłem Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie
Serki wiejskie Almette to chwila przyjemności dla każdego, o czym w spotach reklamowych przypomina jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów potrwa kilka miesięcy i obejmie obecność w telewizji, w największych portalach internetowych oraz w social mediach. W 2023 roku marka Almette kontynuuje silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Przez kolejne miesiące Cleo, w rytm swojego przeboju „Za krokiem kr...
25.01.2023
Pinta warzy z Okrasą
Rzemieślniczy Browar Pinta rozpoczął współpracę z Karolem Okrasą od uwarzenia Porteru Bałtyckiego i zapowiada na ten rok jeszcze trzy wspólne piwa. Po ponad półrocznych przygotowaniach na półkach sieci sklepów Lidl Polska pojawiło się pierwsze piwo z nowej serii Pinta i Okrasa – Porter Bałtycki. Jego klasyczna receptura opracowana przez Pintę została wzbogacona zimowymi dodatkami zaproponowanymi przez znanego i lubianego kucharza Karola Okrasę: suszoną ś...
23.01.2023
Banki Żywności ponownie wyróżniły Mars tytułem Partnera na każdy czas
Mars Polska od lat aktywnie wspiera Federację Polskich Banków Żywności. W samym tylko 2022 roku firma przekazała ponad 1,2 mln sztuk słodkich przekąsek (produktów czekoladowych, cukierków, bezcukrowych gum do żucia oraz lodów) odpowiadając na potrzeby podopiecznych organizacji, w tym zwiększone zapotrzebowanie na żywność. Produkty trafiły do podopiecznych Banków Żywności w tym trudnym dla nich czasie. Gest ten, jak również wieloletnia współpraca,...
23.01.2023
Intensyfikacja kampanii Hochland - Dzielimy się tym co dobre
Marka Hochland, która odpowiedzialność społeczną stawia wśród swoich priorytetów, startuje z nową kampanią wizerunkową „Dzielimy się tym co dobre”. Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje nowy spot telewizyjny oraz działania na szeroką skalę w internecie. Jej celem jest podkreślenie, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, a kupując sery Hochland każdy może doł...