Artykuły

16.09.2021
Nestlé przedstawia plany wsparcia regeneracyjnych systemów żywnościowych
Firma Nestlé przedstawiła dziś plany przyspieszenia transformacji systemów żywnościowych na regeneracyjne – tj. takie, które mają na celu ochronę i przywracanie optymalnego stanu środowiska oraz poprawę warunków życia rolników i społeczności rolniczej. Działania z tego obszaru wdrażane są globalnie, w tym również w Polsce. Nestlé będzie współpracować z partnerami, w tym ponad 500 tys. rolników i 150 tys. dostawców, aby...
15.09.2021
Hochland Polska zza kulis - materiał na temat Hochland Polska na kanale TVS
Na kanale TVS wyemitowany został obszerny materiał na temat Hochland Polska. Widzowie mogli poznać bliżej działania firmy na polskim rynku, dowiedzieć się więcej na temat jej filozofii i misji oraz rozwoju – od momentu powstania pierwszego zakładu w Kaźmierzu do perspektywy dnia dzisiejszego. TVS to stacja regionalna o charakterze informacyjno-rozrywkowym. Biznes bez granic jest nowym formatem, który w pogłębiony sposób podejmuje tematy przedsiębiorstw aktywnie działających...
15.09.2021
Tej jesieni ponownie dodamy do ulubionych śmietankę Łaciatą
We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej „Dodaj do ulubionych”. W kontynuacji działań marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ten produkt dodać do swojej zakupowej listy. W ramach działań zobaczymy między innymi spoty sponsorskie w największych stacjach telewizyjnych oraz szeroką kampanię digitalową. Na sklepowych półkach pojawią...
14.09.2021
Nestlé Polska SA oddział Winiary w Kaliszu laureatem nagrody Pracodawca Przyjazny Pracownikom
Organizatorem konkursu jest NSZZ "Solidarność", a patronat honorowy objął Prezydent RP. Fabrykę Winiary doceniono za wysoką jakość dialogu społecznego, poprawę warunków wynagrodzenia, inwestycje w jakość warunków pracy i bezpieczeństwo, wprowadzanie pracowniczego programu emerytalnego, a także dodatkową opiekę medyczną i stabilizację zatrudnienia. Warto podkreślić, że to pracownicy nominują swoich pracodawców do tej nagrody. Celem konkursu Pracodawca Przyjazny Pra...
14.09.2021
Kabanosy Kurpiowskie Specjały ZM Pekpol nagrodzone Brązową Perłą Rynku FMCG 2021
Linia kabanosów Kurpiowskie Specjały ZM Pekpol została doceniona i nagrodzona w konkursie Perły Rynku FMCG 2021. Eksperci wyróżnili dwa rodzaje kabanosów: kabanosy z dodatkiem jałowca i kabanosy z kaczki, przyznając im Brązową Perłę w kategorii Kabanosy i Przekąski mięsne. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 7 września, w hotelu Double Tree Hilton, w Warszawie. Kabanosy Kurpiowskie Specjały zostały przygotowane z najwyższej jakości mięsa wieprzowego z dodatkiem kom...
10.09.2021
Książka o ludziach i historii mleczarni Spomlek
Jubileusz 50-lecia powstania zakładu mleczarskiego Spółdzielczej Mleczarni Spomlek przy ul. Kleeberga w Radzyniu Podlaskim stał się okazją do podsumowania działalności firmy, zebrania w jednym miejscu wspomnień pracowników, inwestycji poczynionych przez lata, wydarzeń oraz produktów i tych obecnych i tych, które zostały już tylko we wspomnieniach. Wydana została książka Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek. Ludzie. Historia. Wydarzenia. Spomlek to firma, któ...
10.09.2021
Hochland zwycięzcą Rankingu Spółdzielni Mleczarskich w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Firma Hochland Polska została zwycięzcą XIV Rankingu Spółdzielni Mleczarskich w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu w ramach tegorocznej edycji Międzynarodowego Forum Spółdzielczości Mleczarskiej. Cele Zrównoważonego Rozwoju w Hochland Polska skupiają się na 3 kwestiach: osiągnięcie neutralności klimatycznej przez prowadzony biznes, zrównoważone opakowania oraz  wspieranie zasad dobrostanu zwierząt wśród producentów mleka. W każdym z tych...
10.09.2021
Milka stworzyła Kreator Smaków
Najdelikatniejsza czekolada Milka, stworzona z alpejskiego mleka, teraz może zostać wzbogacona o ulubione dodatki konsumentów. To właśnie oni dostaną unikalną szansę na zainspirowanie marki, a wszystko za sprawą wyjątkowego Kreatora Smaków. Na początku września Milka wystartowała z nową, kreatywną kampanią, w której konsumenci mogą podzielić się swoim przepisem na idealne kompozycje ulubionych smaków.  Każdy z uczestników może puścić wodze fantazji i wybr...
09.09.2021
Hochland Naturalnie, że pyszny oraz Hochland Kanapkowy czekoladowy - Perłami Rynku FMCG 2021
Sery z oferty Hochland zostały docenione przez jurorów i zdobyły w kategorii Produkty kanapkowe Perłę Rynku FMCG 2021: Hochland Naturalnie, że pyszny – złoto – I miejsce Hochland Kanapkowy czekoladowy  – srebro – II miejsce Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie, a także biuro w Poznaniu. Hochland, Almette, Valbon, SimplyV to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje...
07.09.2021
Rolmlecz przybliża tradycje mleczarskie
Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pra...