Lista artykułów firmy: Mondelez Polska SA - (biuro)

20.04.2022
San odświeża portfolio - Marka prezentuje nowe produkty i opakowania oraz zmienia pozycjonowanie
San wystartował z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz szerokiej palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki. Marka zmieniła szatę graficzną opakowań, dodając m.in. logotyp programu zrównoważonej uprawy pszenicy Harmony. San zmienia też pozycjonowanie swoich produktów.  Nowe pozycjonowanie portfolio San  Konsumenci od lat znają i lubią Łakotki, Holenderskie, Petitki czy Złotokło...
17.02.2022
Limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros - Oreo Batman
Nowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu „The Batman”. W ramach współpracy powstały unikatowe ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. Połączenie dwóch tak znanych marek zaowocowało niepowtarzalnym projektem. Ciąg dalszy przygód super bohatera z Gotham City Popularność serii filmów...
09.02.2022
Mondelez Polska w gronie najlepszych pracodawców w Polsce z tytułem Top Employer 2022
Polski oddział firmy Mondelēz International otrzymał certyfikat Top Employer 2022, zyskując tym samym tytuł jednego z najlepszych pracodawców w kraju. Top Employers Institute corocznie, od ponad 30 lat, przyznaje nagrodę firmom, które stawiają swoich pracowników w centrum uwagi, oferując im doskonałe środowisko pracy oraz rozwoju. W tym roku wyróżnienia otrzymało 1 857 pracodawców w 123 krajach na pięciu kontynentach, w tym 73 organizacje z Polski. Program Top...
02.02.2022
Milka startuje z loterią konsumencką. Bądź sercem z naszymi i wygrywaj
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. Aby rozbudzić jeszcze większe emocje, marka zorganizowała loterię konsumencką, w której do wygrania będzie 100 000 zł, a co godzinę 100 zł! Kampania „Milka. Sercem z Naszymi” Loteria konsumencka jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z r...
02.02.2022
Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros
Nowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu „The Batman”. W ramach współpracy powstały unikatowe ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. Połączenie dwóch tak znanych marek zaowocowało niepowtarzalnym projektem. Ciąg dalszy przygód super bohatera z Gotham City Popularność serii filmów...
31.01.2022
Mondelēz International publikuje trzeci coroczny raport State of Snacking™. Nowe trendy i rosnąca rola przekąsek wśród konsumentów
85% konsumentów na całym świecie preferuje przekąski firm, które neutralizują wpływ produkcji na środowisko, Świadome odżywianie i troska o dobre samopoczucie odgrywają coraz większą rolę przy wyborze przekąsek, Każdego dnia, 75% pokolenia „Z” zastępuje przekąską co najmniej jeden posiłek, Słodkie przekąski dostarczające przyjemności coraz częściej są częścią zbilansowanej diety. Mondelēz International opublikował wyniki tegorocznego raportu State of Snacking&tra...
04.01.2022
Mondelēz International finalizuje transakcję przejęcia firmy Chipita SA
Mondelēz International, lider branży przekąsek, wita w swoich strukturach spółkę Chipita Global S.A., jej utalentowanych pracowników, uwielbiane przez konsumentów marki i bogaty dorobek. Transakcja stwarza nowe możliwości innowacyjnych połączeń rogalików i wypiekanych przekąsek Chipita Global S.A. z markami Mondelēz International, takimi jak Cadbury czy Milka. Mondelēz International ogłosił dziś, że zakończył proces przejęcia spółki Chipita Global S.A., najszy...
09.12.2021
Wystartowała świąteczna kampania marki Milka
Każdy z nas spotyka na swojej drodze „Mikołajów dnia codziennego”. W okresie Świąt Milka szczególnie namawia nas do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą nas mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót. Program prowadzony przez Marcina Prokopa jest jednym z element&oacu...
10.09.2021
Milka stworzyła Kreator Smaków
Najdelikatniejsza czekolada Milka, stworzona z alpejskiego mleka, teraz może zostać wzbogacona o ulubione dodatki konsumentów. To właśnie oni dostaną unikalną szansę na zainspirowanie marki, a wszystko za sprawą wyjątkowego Kreatora Smaków. Na początku września Milka wystartowała z nową, kreatywną kampanią, w której konsumenci mogą podzielić się swoim przepisem na idealne kompozycje ulubionych smaków.  Każdy z uczestników może puścić wodze fantazji i wybr...
07.09.2021
Milka Delicate Dark - nowa odsłona czekolady
Miłośnicy czekolady Darkmilk będą teraz mogli cieszyć się jeszcze bogatszymi doznaniami smakowymi, dzięki nowej odsłonie czekolady, która została wprowadzona na rynek w lipcu 2021. Nowa receptura Milki Delicate Dark, to połączenie intensywniejszego, czekoladowego smaku z delikatnością alpejskiego mleka. Czekolada dostępna będzie w trzech wariantach smakowych: ciemnej czekolady, ciemnej czekolady z kawałkami migdałów oraz ciemnej czekolady z kawałkami słonego karmelu. Idealnie wyw...