Hochland Polska z tytułem Ekologiczna Firma 2023 Artykuły firmy Kontakt do firmy

15.06.2023

Decyzje, jakie firmy podejmują w zakresie CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu, muszą uwzględniać proekologiczne działania, technologie i postawy. Inicjatywy podejmowane przez Hochland Polska na rzecz osiągania oszczędności w zużyciu zasobów naturalnych i minimalizowania wpływu procesów produkcyjnych na stan środowiska zostały wyróżnione przez „Gazetę Finansową”, która przyznała Hochland tytuł Ekologiczna Firma 2023.

Zmiany klimatyczne i światowy kryzys energetyczny to ogromne wyzwanie dla firm z sektora produkcyjnego. Każde przedsiębiorstwo mające w planach rozwój, a jednocześnie świadomie budujące swoją strategię wizerunkową, musi w niej uwzględniać swoją ingerencję w naturę. Działania prowadzone w kluczowych dla jej ochrony obszarach muszą zaś być etyczne i transparentne.  Najlepsze efekty i wymierne korzyści przynoszą inicjatywy, które są spójne z misją i wizją firmy, a jednocześnie realizowane przez jej pracowników. Tak działa Hochland Polska – Ekologiczna Firma 2023 „Gazety Finansowej”. 

W ostatnich latach pozabiznesowa odpowiedzialność małych i dużych przedsiębiorstw przeszła ogromną transformację. W efekcie temat ochrony środowiska to już nie przyciągający konsumentów chwyt marketingowy, a często jedna z podstaw skutecznego funkcjonowania na rynku. W Hochland Polska Zrównoważony Rozwój od wielu lat stanowi jeden z pięciu filarów strategii, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że przyroda i środowisko mają szczególne znaczenie dla branży mleczarskiej. Dlatego cała Grupa Hochland podjęła zobowiązanie na rzecz ochrony klimatu. Ustalono hierarchię postępowania obejmującą przede wszystkim unikanie emisji, redukcję i optymalizację oraz kompensację tych emisji, których nie udało się uniknąć. Tytuł Ekologiczna Firma 2023 „Gazety Finansowej” to dowód na to, że nasze szerokie aktywności na polu proekologicznym i wdrażanie innowacyjnych działań oraz inwestycji stanowią wyznacznik trendów i określają kierunek, w jakim powinien podążać odpowiedzialny biznes – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Źródło i fot.: materiały prasowe Hochland Polska