Kampania Przyjemność z Poznania - Terravita promuje nowe czekolady Classic Artykuły firmy Kontakt do firmy

25.10.2021

Terravita rozpoczęła kampanię promującą nowe czekolady z linii Classic. Odbywa się ona pod hasłem Przyjemność z Poznania. Marka przeszła niedawno rebranding, który objął modyfikację logo, wprowadzenie nowych opakowań, zmianę receptury, kształtu tabliczek i kostek. W ramach kampanii zaplanowano działania w prasie branżowej, w mediach społecznościowych, aktywności public relations oraz materiały POS.

Kampania wspiera launch linii klasycznych tabliczek 100 gramowych. W ramach rebrandingu, zmianie uległy opakowania, na których widnieje również nowe logo. Modyfikacja znaku firmowego Terravita jest konsekwencją całkowicie nowej strategii pozycjonowania marki.

– Dotychczasowe logo funkcjonowało od początku istnienia firmy, czyli od niemal 40 lat, wymagało zatem odświeżenia – podkreśla Janusz Łyczak, Kierownik Marketingu w Terravita. - Nowe liternictwo znaku Terravita  zostało delikatnie zmiękczone i dopracowane. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiemu rozwiązaniu dotychczasowi konsumenci nie będą zdezorientowani, a nowy znak odbierany będzie jako bardziej  przyjazny.

Zmiana strategii pozycjonowania znajduje też wyraz w nowych opakowaniach flagowych czekolad Terravita, promowanych w kampanii.

– Wyjątkowe, odręczne ilustracje podkreślają nasze przywiązanie do wartości, naturalność i regionalizm – zaznacza Janusz Łyczak. – Prosty font przekazuje jakościowy skład czekolad, a kolory dedykowane poszczególnym wariantom komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe oraz aksamitną konsystencję naszych czekolad.

Wszystkie przeprowadzone zmiany spina hasło kampanii: Przyjemność z Poznania.

– Przyjemność zawsze towarzyszy czekoladzie – mówi Janusz Łyczak. - Nasze hasło z jednej strony osadza markę w tej niezwykle istotnej kategorii przyjemności i zachęca do spróbowania/poznania nowej Terravity. Z drugiej strony, poprzez hasło kampanii odwołujemy się do regionalnego charakteru naszych produktów. Terravita to polska firma z niemal 40-letnią tradycją. Od początku istnienia, nasze czekolady są produkowane w Poznaniu. Stawiając niezmiennie na autentyczność i lokalność, przeprowadzamy zmiany, dzięki którym Terravita zyska wyrazistość, spójność i impaktowość tak potrzebne w konkurencyjnym otoczeniu marek czekoladowych.

Range nowych czekolad, promowanych w kampanii Przyjemność z Poznania obejmuje 12 wariantów, dostosowanych do preferencji konsumentów.

Źródło i fot.: materiały prasowe Terravita