Kühne - przemiana świeżych warzyw w smakowite przekąski i dodatk Artykuły firmy Kontakt do firmy

14.07.2021

Kühne jest jedną z najstarszych marek na świecie. Jesteśmy firmą rodzinną, która powstała w 1722 roku.

Kuhne Polska Sp. z o.o. to część międzynarodowego koncernu zajmującego się produkcją artykułów spożywczych. Przemiana świeżych warzyw w smakowite przekąski i dodatki to jest to, co Kühne potrafi robić najlepiej. Do fabryk trafiają składniki z kontrolowanych przez Kűhne zbiorów. Niezwykle ważna jest dla nas kontrola produkcji naszych przetworów. To dzięki starannie dobranym składnikom produkty Kűhne stały się liderem rynku w produkcji octów, dressingów oraz korniszonów.

Ręcznie zbierane ogórki, kremowe i balsamiczne dressingi, czy naturalnie produkowany ocet – wszystkie stworzone zostały na bazie wyselekcjonowanych składników tak, by zachować naturalny i głęboki smak warzyw. Najlepszym potwierdzeniem wyjątkowej jakości produktów marki Kűhne jest zaufanie naszych konsumentów na całym świecie. Marka Kűhne jest obecna w ponad 60 krajach. Od lat przetwory Kűhne wzbogacają dania prawdziwie głębokim aromatem. Aromat ten jest zasługą starannie opracowanych receptur, którym jako marka pozostajemy wierni, aby nasi konsumenci zawsze otrzymali od nas wartościowy i pełen smaku produkt.

Złota Perła Rynku FMCG dla linii Dressingów Kuhne 250ml:Vinaigrette, Jogurtowy, 1000 Wysp, Francuski, Włoski, Balsamiczny są najlepszym potwierdzeniem wyjątkowej jakości produktów Kuhne. Te nagrody to także zobowiązanie wobec naszych klientów, którzy nam zaufali. Charakterystyczny, doskonale wyważony smak zapewniają wyjątkowe receptury, według których powstają dressingi Kűhne. Naszym celem jest dostarczanie konsumentom tradycyjnych produktów bogatych w składniki odżywcze.

Dystrybucja naszych produktów systematycznie rośnie. Chcemy być liderem kategorii sosów, szczególnie tych premium z flagowym brandem Made For Meat, dressingów oraz octów. Będziemy angażować się w akcje promocyjne, planujemy silne wsparcie marki Kuhne poprzez kampanie w mediach społecznościowych.

Źródło i fot.: materiały prasowe Kuhne