MINIczekolada Danusia o smaku kokosowym - Nowość od marki Wawel Artykuły firmy Kontakt do firmy

26.01.2022

Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.

Klasyka w nowej odsłonie!

MINIczekolady to szeroka gama produktów, które proponuje konsumentom marka Wawel. To chwila przyjemności z oryginalną czekoladą w wersji MINI o delikatnych, rozpływających się w ustach aromatycznych nadzieniach. Niekwestionowaną królową wśród nich jest produkowana od ponad 100 lat Danusia Klasyczna.

MINIczekolada pakowana jest w eleganckie granatowe opakowanie ze szlachetnymi zdobieniami z wizerunkiem Danusi - od której wywodzi się nazwa produktu. Gładka konsystencja czekoladki z delikatnym orzechowo-czekoladowym nadzieniem, powoli rozpływająca się w ustach,  od lat cieszy się uznaniem konsumentów.
W styczniu br. marka Wawel rozszerzyła produkt o nowy wariant smakowy: Danusię Kokosową. Nowość to harmonijne połączenie szlachetnej czekolady z Wawelu z intensywnie kokosowym nadzieniem.

100 - letnia receptura

Subtelne, oryginalne błękitno-granatowe opakowanie eksponuje najważniejsze cechy produktu oraz sprawia, że Danusia Kokosowa wyróżnia się na półce sprzedażowej wśród batonów i innych słodkich przyjemności.

Cienka forma tej MINIczekolady pozwala poczuć intensywny smak kokosa i wysoką jakość czekolady, która od ponad 100 lat jest tworzona przez doświadczonych Mistrzów Czekolady z Wawelu. Produkt składa się z łatwych do podzielenia kostek, dzięki czemu można zjeść ją na raz, odłożyć na później lub podzielić się ze znajomymi. Idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej, którą można pić w przerwie od pracy, czy do słodkiej chwili przyjemności, którą delektujemy się w ciągu dnia.

Filigranowa forma produktu pozwala na łatwe schowanie jej do torebki lub kieszeni, dzięki czemu można delektować się delikatnym kokosowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie. Powstaje w oparciu o klasyczną, tradycyjną recepturę z użyciem dobrych składników. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.

Mocne wsparcie marketingowe

Wprowadzeniu na rynek nowości towarzyszyć będzie intensywna kampania mediowa. Zaplanowano silną komunikację w kanale digital – w tym influencer marketing, a także wsparcie w prasie handlowej oraz kampanię w kinach. Marka będzie prowadziła również działania PR i aktywacje w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Źródło i fot.: materiały prasowe Wawel