Nałęczowianka wspiera zdrowe nawodnienie dzieci i nastolatków Artykuły firmy Kontakt do firmy

19.09.2022

Portfolio marki naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z atrakcyjnymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez warianty Nałęczowianki Kids, Junior i Teens marka promuje zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych – zwłaszcza w okresie powrotu do szkoły.

Zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży jest niezbędne do ich prawidłowego rozwoju i funkcjonowania – zarówno fizycznego, jak i umysłowego, tak istotnego zwłaszcza w okresie powrotu do szkoły po wakacjach. By promować zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych, marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wprowadziła na rynek specjalne formaty: Kids o pojemności 0,33 L, Junior o pojemności 0,5 L oraz Teens o pojemności 1 L. Zostały one dostosowane do wieku młodych konsumentów tak, by można było je spakować do torby czy plecaka oraz zabrać ze sobą na plac zabaw czy do szkoły. 

Aby zachęcić najmłodszych do sięgania po wodę, formaty Kids i Junior mają kilka różnych wersji kolorowych etykiet, na których można „wytropić” dzikie zwierzęta z różnych kontynentów (np. egzotyczne ptaki czy ssaki). Natomiast wariant Teens dla młodzieży dostępny jest z trzema energetycznymi etykietami na różne okazje z życia nastolatka (maraton nauki, gier czy seriali) oraz z hasłem „#Weź Łyka!”, przypominającym o nawadnianiu się. 

Z myślą o aktywnych dzieciakach, butelki mają bezpieczne i wygodne zakrętki z tzw. „dzióbkiem”. Co ważne, opakowania nadają się także w 100% do recyklingu – by do niego trafiły, wystarczy umieścić je w żółtym koszu na plastik.

Nałęczowianka jest wodą mineralną. Naturalne wody mineralne pochodzą ze złoży podziemnych, a ich skład chemiczny jest stabilny i bezpieczny. Nałęczowianka wydobywana jest z ujęcia o tej samej nazwie, położonego w uzdrowisku Nałęczów, które znajduje się w otulinie Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Jej średni stopień mineralizacji i niska zawartość sodu sprawiają, że jest to woda, którą można pić codziennie – już od 3 roku życia. 

Jednym z naszych priorytetów jest rozwój silnych marek lokalnych. Taką marką, znaną i lubianą w całej Polsce, jest Nałęczowianka. Zdecydowaliśmy, że rozbudujemy jej portfolio o nowe formaty dopasowane do potrzeb dzieci i młodzieży. Oznacza to, że Nałęczowianka, która do tej pory gasiła pragnienie dorosłych, teraz wspiera także dzieci i młodzież. – mówi Bianka Madej-Maciusowicz, Head of Marketing & CDT w Nestlé Waters Polska.

Marka Nałęczowianka promuje zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży m.in. poprzez komunikację w mediach skierowaną do rodziców, materiały POS w sklepach czy na różnego rodzaju wydarzeniach edukacyjnych i sportowych.

Źródło i fot.: materiały prasowe Nestlé Waters Polska