Piątnica – marka, którą pokochali Polacy Artykuły firmy Kontakt do firmy

29.09.2022

Marka Piątnica to obecnie najsilniejsza marka nabiałowa w Polsce, darzona przez konsumentów ogromnym zaufaniem. Potwierdzają to wyniki rankingu Best Brands, w którym Piątnica zajęła 5. miejsce (najwyższe wśród marek mleczarskich) oraz przyznany marce tytuł Superbrands. Integralną częścią każdego z tych plebiscytów były badania konsumenckie, których wyniki pokazują, że Piątnica kojarzona jest z najwyższą jakością, pozytywnymi emocjami, a sięgając po produkty z Piątnicy, konsumenci mają pewność, że wybierają najlepszą ofertę w kategorii.

Best Brands: Piątnica najsilniejszą marką nabiałową w Polsce

Ranking Best Brands Awards został ogłoszony w Polsce po raz pierwszy. Znalazły się w nim marki, które z jednej strony odnoszą sukcesy komercyjne, a z drugiej – są atrakcyjne dla konsumentów. Badanie przeprowadzone w Polsce przez GfK objęło 267 marek z 34 kategorii produktowych oraz 5 000 respondentów. Wśród ocenianych 62 najlepszych polskich marek Piątnica zajęła 5. pozycję i  znalazła się najwyżej spośród marek mleczarskich.
Superbrands: Piątnica, marka z najlepszą reputacją

Nagroda Superbrands przyznawana jest w wyniku niezależnego badania konsumenckiego oraz głosowania członków Rady Marek. Tytuł trafia do marki, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie i oferuje konsumentom znaczące korzyści, które postrzegają oni jako przewagę konkurencyjną marki.

Osiągnięte przez Piątnicę wyniki są dowodem na mocną pozycję rynkową marki i silne więzi z konsumentami, które przekładają się na duże zaufanie, lojalność i sympatię nabywców. 

- Najwyższa pozycja wśród marek mleczarskich w rankingu Best Brands oraz tytuł Superbrands potwierdzają, że Piątnica to marka, którą Polacy kochają. Cieszy nas to tym bardziej, że za każdym z tych wyróżnień stoją badania konsumenckie, czyli są to wybory naszych nabywców. W Piątnicy codziennie pracujemy na najwyższą jakość produktów, a wyniki plebiscytów świadczą o tym, że nasze wysiłki znajdują uznanie w oczach konsumentów – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.

Źródło i fot.: materiały prasowe Piątnica OSM