Pierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchamia świąteczną aktywację konsumencką Artykuły firmy Kontakt do firmy

14.12.2020

Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.

W ramach aktywacji powstały dwa spoty, których bohaterkami są… prawdziwe „królowe beztroski”. To kobiety, którym nic nie jest w stanie zepsuć drugiego dnia Świąt, zwłaszcza po udanej kolacji wigilijnej, którą z wielkim zaangażowaniem przygotowały dla swoich rodzin.  Filmy można zobaczyć na stronie www.PierwszyDzienBeztroski.pl, na której użytkownicy postawieni są przed jedynym w okresie świąt, naprawdę prostym wyborem: Strucla albo Rolada? Wybierając jedno z ciast, wyświetla się humorystyczny film dedykowany danemu produktowi. Poprzez aktywację marka zachęca bowiem do skorzystania ze świątecznej oferty swoich pakowanych wypieków.

– Przygotowania do Świąt wymagają od nas dużych nakładów czasu i energii, a czasem też niepotrzebnych nerwów. Dlatego w ramach naszej kampanii chcemy zachęcić wszystkich do oddania się prawdziwej, zasłużonej beztrosce. Idealny moment to drugi dzień Świąt, czyli czas, kiedy wszystkie obowiązki pozostawiamy zrealizowane za sobą i zostaje nam już tylko prawdziwy odpoczynek, bez wyrzutów sumienia – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.

– Tematykę beztroski w naszych kampaniach poruszamy już nie pierwszy raz. Zdajemy sobie sprawę, że jej doświadczanie w codziennym, zabieganym życiu i w obecnej, pandemicznej rzeczywistości, to duże wyzwanie. Dlatego dążymy do tego, by niezależnie od okoliczności, ludzie zaczęli się na nią otwierać, a jednocześnie by beztroska stała się niejako synonimem naszego brandu – dodaje.

Zwieńczeniem aktywacji będzie symboliczne zamknięcie profilu marki na Facebooku na cały drugi dzień Świąt, aby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do oddawania się prawdziwej beztrosce.

Źródlo i fot.: 19południk