Podlaskie Młyny zadebiutują w sieci Biedronka Artykuły firmy Kontakt do firmy

06.10.2020

Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, które na rynku istnieją nieprzerwanie od przeszło 70 lat, w ostatnim czasie  zdecydowały się, wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wprowadziły zupełnie nową markę – Podlaskie Młyny. Już w październiku, przez tydzień klienci Biedronki w województwie podlaskim, w północno-wschodniej części województwa warmińsko - mazurskiego oraz części Mazowsza będą mogli zaopatrzyć się w Mąkę Tortową.

Na półkach popularnego dyskontu w dniach od 15 do 21 października pojawi się nowa i unikalna marka Podlaskie Młyny, a konkretnie Mąka Tortowa w kilogramowych opakowaniach.  

– Jest to tak zwana akcja IN/OUT, czyli promocja czasowa. Szczerze liczymy na to, że Podlaskie Młyny na stałe wejdą do oferty sieci Biedronka, a także do innych popularnych marketów i sieci handlowych, a tym samym staną się mąką pierwszego wyboru rodzimego Konsumenta – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.

Nowy brand PZZ Białystok to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby Klientów poszukujących produktów pochodzących ze zdrowych upraw, z serca Zielonych Płuc Polski. Podlaskie Młyny – to kolejna wyjątkowa mąka, który  zabiera Konsumentów w podróż, której celem jest całkowicie nowy wymiar smaku. Również wizualnie produkt sygnowany nowym brandem, wyróżnia się na sklepowych półkach. Nowe, eleganckie opakowanie z oknem transparentnym (przez nie widać mąkę w środku) przyciąga uwagę Klientów.

Źródło i fot.: Opublikowani