Marketing | Rusza kampania American Sandwich XXL od Dan Cake Artykuły firmy Kontakt do firmy

29.06.2023

Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.   

Bazą koncepcji kreatywnej jest zastosowanie analogii do szeroko rozumianej kultury amerykańskiej i wykorzystanie slangu „ponglish”, będącego efektem połączenia polskich i angielskich elementów językowych. Chleby tostowe American Sandwich XXL swoim rozmiarem i nazwą nawiązują bowiem do typowych, familijnych opakowań produktów spożywczych dostępnych w amerykańskich sklepach. 

Podstawą przekazu komunikacyjnego akcji są dwa spoty, które w apetyczny sposób przedstawiają pieczywo od Dan Cake w powiększonym rozmiarze, pozwalające zmieścić na jednej kromce dużo więcej składników, niż na kromce standardowej wielkości, a tym samym zaspokoić nawet większy głód. Spoty emitowane będą w ramach kampanii display oraz w mediach społecznościowych i na platformach VOD. 

Spot 1: https://www.youtube.com/watch?v=a7wTIid2D84 
Spot 2: https://www.youtube.com/watch?v=-IjVVdU50aw 

Dodatkowo na stronie www.KroiSieCosWiekszego.pl można zapoznać się z inspirującymi przepisami bazującymi na powiększonym wariancie pieczywa tostowego od Dan Cake. 

Chleby American Sandwich XXL od Dan Cake dostępne są na rynku w dwóch wersjach - wypiekanej na bazie mąki pszennej oraz pełnoziarnistej, a także występują w dwóch gramaturach opakowań - 375 g oraz 750 g. Są to produkty wszechstronne, które stanowią doskonałą bazę do posiłków zarówno w opcji na ciepło, jak i na zimno. Wyróżnia je większy rozmiar kromek, w porównaniu do innych tego typu produktów na rynku. 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty kampanii zostały zrealizowane przez dom produkcyjny Pink Media, a za kampanię w digitalu odpowiada dom mediowy Media Choice. 

Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Źródło i fot.: materiały prasowe Dan Cake