Stovit wprowadza na rynek dżemy z wizerunkiem pszczółki Mayi Artykuły firmy Kontakt do firmy

28.06.2021

Stovit wprowadza na rynek dżemy w różnych wariantach smakowych, z wizerunkiem pszczółki Mayi. Za zrealizowanie animowanego spotu reklamowego, na potrzeby kampanii promocyjnej, odpowiadała agencja 19 Południk.

Dżemy Stovit Maya to produkty z dodatkiem naturalnego miodu, o gładkiej konsystencji, dedykowane przede wszystkim dzieciom. Nie zawierają sztucznych aromatów ani barwników i są bez konserwantów. Spot ma na celu wzbudzać zainteresowanie nowościami w portfolio marki zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, przywołując wesołe konotacje związane z przygodami Pszczółki Mayi.

Spot będzie emitowany w serwisie YouTube, a także w skróconym formacie w telewizjach internetowych.
Linka do spotu: https://vimeo.com/568331237

Źródło i fot.: materiały prasowe Stovit