Stovit wprowadza na rynek dżemy z wizerunkiem pszczółki Mayi
Stovit wprowadza na rynek dżemy w różnych wariantach smakowych, z wizerunkiem pszczółki Mayi. Za zrealizowanie animowanego spotu reklamowego, na potrzeby kampanii promocyjnej, odpowiadała agencja 19 Południk.
Dżemy Stovit Maya to produkty z dodatkiem naturalnego miodu, o gładkiej konsystencji, dedykowane przede wszystkim dzieciom. Nie zawierają sztucznych aromatów ani barwników i są bez konserwantów. Spot ma na celu wzbudzać zainteresowanie nowościami w portfolio marki zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, przywołując wesołe konotacje związane z przygodami Pszczółki Mayi.
Spot będzie emitowany w serwisie YouTube, a także w skróconym formacie w telewizjach internetowych.
Linka do spotu: https://vimeo.com/568331237
Źródło i fot.: materiały prasowe Stovit