Warzywne Inspiracje od Bonduelle - Wzmocnienie wartości marki poprzez content atrakcyjny dla konsumentów Artykuły firmy Kontakt do firmy

19.01.2021

Podjęcie decyzji zakupowej to złożony i wieloaspektowy proces. Dlatego tak istotne znaczenie mają działania marketingowe odpowiadające aktualnym trendom i oczekiwaniom konsumenckim, mogą one bowiem efektywnie zwiększać rotację. Bonduelle – warzywny ekspert od pokoleń, buduje silną wartość marki, nie tylko poprzez dostarczanie jakościowych produktów, ale też inspirującego i angażującego contentu kulinarnego. Firma prowadzi i rozwija serwis Warzywne Inspiracje, pełen porad i przepisów, które są praktyczną pomocą dla wszystkich gotujących w domu. Jak podaje agencja Lafudu, ponad 90% gotujących Polaków poszukuje inspiracji właśnie w Internecie, a 72% używa konkretnych składników, wymienionych w przepisie kulinarnym.

Większość Polaków regularnie gotuje w domu, stąd też wynika tak ogromne zapotrzebowanie na proste i różnorodne przepisy. Najbardziej popularnym źródłem tych inspiracji jest Internet – w samej tylko wyszukiwarce Google miesięczna, średnia liczba zapytań o pomysły na dania osiąga co najmniej 40 milionów. – Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, stworzyliśmy i rozbudowujemy serwis Warzywne Inspiracje – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor ds. Marketingu w Bonduelle Polska. – To przestrzeń dla wszystkich, którzy poszukują prostych pomysłów na wartościowe posiłki. Jednocześnie przekonujemy, że z dobrymi warzywami i składnikami roślinnymi, można przyrządzić niemal wszystko i warto je wykorzystywać w codziennym jadłospisie. Wielką satysfakcję daje nam rosnąca popularność serwisu, jak również przekroczenie magicznej liczby tysiąca przepisów w nim zamieszczonych.

Serwis stanowi nie tylko praktyczną pomoc dla gotujących Polaków, lecz również narzędzie wspierające sprzedaż produktów marki. Jak wskazuje agencja Lafudu, 72% gotujących internautów sięga po składniki wymienione w przepisie, a co czwarty gotujący, czerpiąc inspirację z przepisu, użyje składnika konkretnej marki wskazanej w treści. – Wykorzystując nasze wysokiej jakości produkty, konsumenci mogą mieć pewność, że efekt gotowania będzie zgodny z ich oczekiwaniami – podkreśla Anna Telakowiec.

Nowa odsłona serwisu
Serwis Warzywne Inspiracje jest prowadzony przez Bonduelle we współpracy ze stałym gronem blogerów kulinarnych. Jest odwiedzany ponad 3 mln razy w ciągu roku. Przepisy z serwisu wspierają komunikację marki w innych kanałach digital: na Facebooku oraz w aplikacji przepisowej Fooder.

Teraz serwis jest dostępny w nowej odsłonie. Został odświeżony wizualnie, dodane też zostały kolejne sekcje, pozwalające prezentować dania w różnorodnych kontekstach. Stworzona również została sekcja z poradami, umożliwiająca prezentację treści edukacyjnych dla konsumentów.

Zdjęcie: Anna Telakowiec, Dyrektor ds. Marketingu w Bonduelle Polska
Źrodło i fot.: materiały prasowe Bonduelle