Wystartowała nowa kampania likieru Pani Zosia, propozycji od Wyborowa Pernod Ricard Artykuły firmy Kontakt do firmy

23.05.2023

Marka likieru Pani Zosia opowiada o współczesnych perypetiach Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii w social mediach.

Wystartowała nowa kampania likieru Pani Zosia, propozycji od Wyborowa Pernod Ricard – wegańskiego kremowego likieru o smaku słonego karmelu, który stanowi dopełnienie innej marki – Pan Tadeusz.

Kampania inspirowana jest dziełem Adama Mickiewicza. Marka przedstawia współczesne przygody Zosi i Tadeusza w zabawnych wierszach inspirowanych epopeją narodowego wieszcza i pisanych trzynastozgłoskowcem. Odrębne z pozoru wątki łączą się w zabawną i lekką opowieść o ich spotkaniu, wprowadzając użytkowników w świat współczesnych perypetii Pani Zosi i Pana Tadeusza oraz obu tych marek.  Oprawę wizualną stanowią statyczne i animowane kolaże, które wykorzystują wizerunki XIX-wiecznych postaci. Zostały one zinterpretowane na nowo i przedstawione w nowoczesnej formie. 

- Historie o współczesnej Zosi i Tadeuszu są przedstawione za pomocą wierszy pisanych trzynastozgłoskowcem – dokładnie jak Pan Tadeusz Adama Mickiewicza, tylko w lżejszej i bardziej aktualnej wersji. Współczesna Zosia jest taka jak wiele z naszych konsumentek – używa social mediów, nie lubi gotować, jest zmęczona aplikacjami randkowymi. Jej problemy są na wskroś współczesne i nieobojętne dla odbiorczyń – mówi Olga Krawczyk, brand manager odpowiadająca za marki Pani Zosia i Pan Tadeusz.

Koncept kampanii powstał w zespole marketingu w Wyborowa Pernod Ricard. Za kreację i koordynację kampanii odpowiada agencja Brand Kolektyw, która przy współpracy z ilustratorem Łukaszem Kuletą (W wirażu kolażu) oraz animatorką Martą Kulińską (Hello Mootion), przygotowała materiały graficzne i animacje oraz odpowiada za moderację w social mediach marki. 

Pani Zosia to kremowy likier o wegańskiej recepturze, charakteryzujący się karmelowym wykończeniem, słodkim i subtelnie słonym smakiem oraz wyjątkowo gładkim finiszem. Świetnie sprawdza się podany w kieliszku, jako dodatek do kawy lub deserów, a także serwowany na lodzie.

Źródło i fot.: materiały prasowe Wyborowa Pernod Ricard