Lista artykułów firmy: Herbapol-Lublin SA

13.10.2021
Big-Active z nową kampanią herbat zielonych
W debiutującym z początkiem października spocie reklamowym marka Big-Active zaprasza konsumentów do odkrywania nowego wymiaru przyjemności. Kampania promocyjna herbat zielonych potrwa do połowy listopada w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i na youtube. Herbaty zielone marki Big-Active to wyjątkowe kompozycje dużych liści herbaty z egzotycznymi owocami i barwnymi płatkami kwiatów, które tworzą wyraziste i nieoczywiste połączenia smakowe....
11.10.2021
Herbapol i Big-Active zdominowały podium kategorii herbat w rankingu TOP 200 najlepszych polskich marek
Marki Herbapol i Big-Active zajęły 1. i 3. miejsce w kategorii „Herbata” w zestawieniu „TOP 200 Polskich Marek” opracowanym i opublikowanym przez magazyn Forbes w najnowszym, październikowym numerze. Premierowa edycja rankingu obejmowała 24 kategorie z różnych branż. Ranking powstał na bazie wyników 1435 wywiadów z polskimi konsumentami, podczas których analizowano ich skojarzenia z każdą z marek. Badano także wkład marki w sprzedaż produktu....
24.08.2021
Herbapol-Lublin docenia polskich plantatorów w Dniu Polskiej Żywności
25 sierpnia przypada Dzień Polskiej Żywności. To doskonała okazja, by przypomnieć, że sukces polskich produktów zawdzięczamy współpracy z lokalnymi dostawcami. Dzięki nim możemy nieprzerwanie cieszyć się wyjątkowymi smakami herbatek czy dżemów. Herbapol-Lublin S.A. od 1949 roku czerpie inspirację z natury i niezmiennie oferuje polskim konsumentom produkty wysokiej jakości, pełne smaku i o przyjemnym aromacie, a w jego ofercie znajdziemy herbatki i dżemy tworzone z surowc&oac...
19.08.2021
Herbatki ziołowo-owocowe od Herbapolu 100% natury
Herbapol-Lublin S.A., jeden z największych producentów herbat i lider w kategorii produktów ziołowych poszerzył portfolio o herbatki ziołowo-owocowe aż w 4 różnych wariantach smakowych! To połączenie najpopularniejszych ziół z ulubionymi owocami Polaków: melisy z pigwą, mięty z pomarańczą, mięty z jabłkiem oraz pokrzywy z wiśnią. Rynek herbat ziołowych rośnie rok do roku. Różnica między 2019 a 2020 rokiem wyniosła aż 10% . Zdając sobie sprawę, że natura...
16.06.2021
Herbatka owocowo-ziołowa o smaku malinowym Herbaciany Ogród wyróżniona tytułem Hit Handlu 2021
Herbatka owocowo-ziołowa o smaku malinowym Herbaciany Ogród została wyróżniona prestiżowym tytułem Hit Handlu 2021 jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Herbata smakowa i ziołowa. Plebiscyt Hit Handlu jest realizowany od 20 lat przez wydawcę miesięcznika „Handel”. To ważny głos detalistów, którzy wskazują na najlepiej sprzedające się produkty w swoich sklepach. Wyniki plebiscytu pozwalają zobaczyć, jak kształtują się preferencje zakupowe Pola...
20.05.2021
Herbapol-Lublin poszerzył portfolio herbatek typu cold brew o nowy smak
Herbapol-Lublin poszerzył portfolio herbatek typu cold brew o nowy smak, stanowiący połączenie ulubionej przez Polaków maliny z egzotycznym owocem granatu. Napoje cold brew to prosty i wygodny sposób na przyjemne owocowe orzeźwienie – do ich przygotowania wystarczy tylko zimna woda. Oprócz nowej herbatki konsumenci mają do wyboru jeszcze dwa smaki: Truskawkę z rabarbarem oraz Miętę z mango. Produkty cold brew charakteryzują się innowacyjnym sposobem przyrządzania &nda...
20.05.2021
Herbapol-Lublin otwiera oficjalny sklep na Allegro
Herbapol-Lublin SA, producent marek Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Nasza i Herbapol Polana, rozpoczyna sprzedaż w swoim oficjalnym sklepie na Allegro. Od kwietnia klienci mogą kupować tam swoje ulubione produkty z pełnego portfolio firmy. Uruchomienie sklepu na największej polskiej platformie e-commerce to kolejny ważny krok w rozwoju firmy oraz istotny etap poszerzania dystrybucji. W sklepie Herbapolu w strefie marek na Allegro dostępne są wszystkie produkty obecne w ofercie firmy, zar&oa...
18.05.2021
Napój Herbapol Aktywność Mięta mango & żeń-szeń Superproduktem 2020
Napój Aktywność Mięta mango żeń-szeń i zielona herbata zdobył statuetkę Superprodukt 2020 w kategorii Żywność, w plebiscycie organizowanym przez magazyn Świat Kobiety. Co roku, od 14 lat „Świat Kobiety” organizuje konkurs na Superprodukt. Za każdym razem cieszy się on uznaniem zarówno czytelniczek, jak i producentów oraz dystrybutorów produktów dostępnych na polskim rynku. W tym roku zgłoszonych zostało niemalże 200 produktów w 8 kategoriach...
28.04.2021
Herbapol-Lublin powraca z limitowaną edycją syropów owocowych
Ciepły sezon zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim czas pełen owocowych i soczystych smaków. 19 kwietnia Herbapol-Lublin ruszył ze sprzedażą orzeźwiających syropów z letniej edycji limitowanej. Syropy Herbapol to intensywnie owocowy smak i aromat z dodatkiem witamin C, D, B6 oraz cynku, dzięki czemu – jako suplementy diety – wspierają funkcjonowanie układu odpornościowego. To doskonały wybór dla każdego, niezależnie od pory dnia czy roku! W bieżącej odsłonie...
15.04.2021
Herbapol i dzień smakuje lepiej – kolejna odsłon kampanii
12 kwietnia Herbapol-Lublin startuje z kolejną odsłoną kampanii z platformy „Herbapolscy”. W ramach kampanii planowane są w tym roku cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych marki. W marcu miała miejsce emisja pierwszego z nich, prezentującego ofertę dżemów (Wiśniewscy). Rozpoczynająca się obecnie kolejna część kampanii będzie wspierać kategorię syropów Herbapol. W nowym spocie marki, rodzina Malinowskich będzie pokazywała, jak dzięki syro...