Herbapol i dzień smakuje lepiej – kolejna odsłon kampanii Artykuły firmy Kontakt do firmy

15.04.2021


12 kwietnia Herbapol-Lublin startuje z kolejną odsłoną kampanii z platformy „Herbapolscy”. W ramach kampanii planowane są w tym roku cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych marki. W marcu miała miejsce emisja pierwszego z nich, prezentującego ofertę dżemów (Wiśniewscy). Rozpoczynająca się obecnie kolejna część kampanii będzie wspierać kategorię syropów Herbapol.

W nowym spocie marki, rodzina Malinowskich będzie pokazywała, jak dzięki syropom Herbapol łączyć intensywnie owocowy smak i aromat z witaminami, tak, aby każdy dzień był pełen smaku – zgodnie z hasłem przewodnim całej kampanii: „Herbapol. I dzień smakuje lepiej”. W spocie ukazane zostaną wybrane produkty z szerokiego portfolio syropów Herbapol, w tym nowość marki – syrop o smaku jabłkowym. Intensywny plan emisji, aż do połowy maja, obejmie stacje: TVP, TVN, Polsat oraz ich kanały tematyczne.

Źrodło i fot.: materiały prasowe Herbapol