Marka parasolowa Amki rozpoczyna działania w Internecie Artykuły firmy Kontakt do firmy

20.08.2020

Amki Snacks to brand parasolowy firmy Unitop, w skład którego wchodzą m.in. innowacyjne batony sezamowe Amki Superfoods czy nowoczesne sezamki Amki TO GO. Marka rozpoczęła nowe działania w przestrzeni online. Uruchomione zostały profile Amki Snacks w Social Media, od początku sierpnia trwa też kampania influencerska na Instagramie, a aktywności te są również wspierane komunikacją PR.

- Sezamki sygnowane marką Amki są dostępne na rynku od kilku lat, jednak dopiero teraz brand przeżywa swój rozkwit – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o. – Koncentrujemy się przede wszystkim na nowej linii Amki Superfoods, czyli innowacyjnych batonach sezamowych z dodatkiem ekspandowanych zbóż, a także Amkach TO GO – nowoczesnej wersji klasycznego przysmaku, dostosowanego do bieżących oczekiwań konsumenckich, zarówno w kwestii smaku i jakości produktu, jak i komunikacji wizualnej czy projektu opakowań. Sezamki to lubiana przez Polaków kategoria, z której korzystają niemal wszyscy, niezależnie od płci czy wieku, choć faktycznie osoby w wieku 45+ sięgają po przekąski z sezamu nieco częściej niż młodsi konsumenci. Dlatego rozpoczęliśmy działania, których celem jest m.in. odmłodzenie grupy odbiorczej. Oprócz aktywności w Social Media, osiągnięcie tego celu wspiera m.in. unowocześnienie szaty graficznej produktów, a także przygotowanie odpowiedniej oferty dla dystrybutorów – atrakcyjnych materiałów do ekspozycji w sklepie, jak materiały POS czy dedykowane dyspozytory – dodaje Svetlana Vnučko.

Promocja nowych linii produktowych
Wyżej opisane działania mają na celu promocję przede wszystkim dwóch linii produktowych, na których rozwoju producent skupia się najbardziej, stanowiących świetną, zdrowszą alternatywę dla klasycznych słodyczy. Amki Superfoods to innowacyjne batony sezamowe z odżywczymi zbożami ekspandowanymi. Zawierają tylko 4 proste składniki, mają wysoką zawartość tłuszczów nienasyconych, stanowią źródło błonnika oraz są bezglutenowe. Są dostępne w czterech wariantach smakowych: z gryką, z jagłami, z quinoa oraz z amarantusem. Delikatną słodycz zapewnia im dodatek naturalnego miodu. Nowość zadowoli konsumentów poszukujących zdrowszej alternatywy słodkich przekąsek, które zawierają dodatkowe wartości odżywcze.

Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca, zdrowsza alternatywa dla słodkich przekąsek, która wzbogaci aktywny dzień. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych (klasyczne, z miodem, z quinoa), mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Sam sezam jest też źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz witamin i minerałów. To idealny wybór na wycieczkę, popołudnie w ogródku czy sportowy, słoneczny dzień.

Przekąski marki Amki Snacks wpisują się w dwa obecnie popularne megatrendy żywieniowe: „czysta etykieta”, która świadczy o prostym składzie, opartym wyłącznie na kilku prostych składnikach, oraz przekąski te dostarczają konsumentom dodatkowych benefitów funkcjonalnych, wynikających z właściwości sezamu czy dodawanych do przekąsek zbóż.

źródło i fot.: 38pr